søndag den 8. december 2013

Bogstaver...

                                

Barsel betyder mere tid til kreasysler, jeg har længtes efter at få lavet - samtidig er jeg fuldstændig skræmt over, at mindstebarnet netop har rundet 5 måneder! (Jeg har jo ikke nået noget!)

Men her er aftenens kreaprojekt, nederdel med navn - for her har størstebarnet rigtig fået lyst til det der med bogstaver... Som lærer har det været vigtigt for mig, at det er hende, der sætter tempoet i dette bogstavsprojekt, men nu skal jeg da lige love for, der er kommet fart på.

                               

Alt dette lækre stof har jeg købt hos Arvingen - nu skal jeg finde kreaprojekter til resten :)  Mon ikke også det lykkedes...

2 kommentarer:

  1. Jeg ønsker dig og din familie en rigtig glædelig jul, glæder mig til at følge mere med i det nye år
    :-)
    De bedste julehilsner fra Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Sikke en dejlig julehilsen - jeg håber du og din familie havde nogle hyggelige dage tillige :)

      Dejligt du kigger med - mit nytårsfortsæt er at være mere produktiv :)

      Slet

Tak, fordi du gav dig tid til at kommentere på mit indlæg - det sætter jeg pris på.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...