søndag den 30. september 2012

Albertes bog


Fredag aften var vi til afskedsmiddag hos Albertes dagplejemor - sikke en fantastisk afslutning! 

Jeg tvivler på, det er gået op for Alberte, at en epoke er slut - Hun er helt klar over, hun i morgen skal starte i børnehave (ingen tvivl om det). Men om hun rent faktisk er klar over, hun ikke længere skal ned til Karin, det tror jeg ikke, hun er helt bevidst om. 


For 2 år siden på den første dagplejedag afleverede vi denne "Barnets bog" med to sider i... I fredags fik vi den tilbage, nu som en regulær bog - "Bogen om Alberte". Karin har altid være helt fantastisk til at fortælle om hendes dag, alligevel var det en kæmpe oplevelse at bladre den igennem...

3 kommentarer:

  1. Hvor er det dejligt! Sikke et arbejde for dagplejemoderen og et utroligt dejligt minde for jer. Held og lykke med børnehaven.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Sikke en god ide med sådan en bog(:
    Så har man en masse minder, man kan kigge igennem igen og igen.

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away,¨
    hvor man kan vinde produkter fra Derma(:

    http://kreaman.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-6.html

    SvarSlet

Tak, fordi du gav dig tid til at kommentere på mit indlæg - det sætter jeg pris på.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...