fredag den 1. marts 2013

Fredag og forår

Fredag er bare dejlig - uanset hvilken fredag, der er tale om...

I  dag kom jeg hjem til mand og barn, der var i fuld vigør med træ, økse og trillebør - "Vi skal lave bål!"
Og ja hvorfor ikke - begge var i hvert fald enige om, at vejret i dag var da lige til en pølse på terrassen :)


Jeg elsker disse, de første forårsdage - så længe ventet, netop som vi i november længes efter den første sne! Jeg elsker sol og varme, men må derud over nok desværre tilstå, at udeaktiviteterne er det primært manden i huset, der stå for - så kære dejligt dig, tak for bål, drager, sneboldkampe, havearbejde alt sammen med vores skønne, dejlige spralbasse. Tak, for du lærer hende glæden ved naturen og alt, hvad den indebærer - uanset vejr og vind.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak, fordi du gav dig tid til at kommentere på mit indlæg - det sætter jeg pris på.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...