søndag den 5. februar 2012

Enkeltbillet til Blog-land

Ja, det var, hvad det viste sig at være, da jeg i juleferien forvild i blog-land (altså på den gode måde). Jeg skulle bare lige... og endte så med at klikke videre fra den ene fantastiske blog til den næste. Jeg har nu en liste lang med ideer til hjemmet, haven og barnet - så venter bare på nogle få detaljer falder på plads; tiden, evnerne og vejret - som nogle af dem!


Imens fordrives tiden med mindre projekter, der hverken kræver de store evner, og hvor vejr og vind ikke har indflydelse på resultatet. Godt nok lidt på forkant med den gamle danske tradition - fastelavnsris. 


Den første søndag i måneden er vi (min lille familie og jeg) til Familiespejd - sammen med andre familier med børn i alderen 2-6 år mødes vi og er aktive på den ene eller anden måde (alt fra klapning af små påskelam til plukning af æbler (til most)). I dag var bordet fyldt med fjer, silkepapir, palietter, piberenserene og meget meget mere.





Masken er lavet efter ide herfra - kreativiteten havde ingen grænser. For tiden eller rettere det sidste år, har vi brugt meget tid på at tegne hænder hjemme hos os, mors, fars og Bertes... Så den lå lige til højrebenet. Ville dog ønske, datteren ikke havde helt så travlt med at få den af...






1 kommentar:

Tak, fordi du gav dig tid til at kommentere på mit indlæg - det sætter jeg pris på.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...