lørdag den 11. februar 2012

Vinterens hækleprojekt

I vinter har mit hækleprojekt været disse fine vimpler, som i dag endelig blev trukket på snor og kom op at hænge - synes selv, det er faldet helt heldig ud.



I følge vejrudsigten kan endnu et projekt vist blive vinget af, inden foråret indtræder. Jeg var i går i en helt vidunderlige lille forretning Yarn freak, hvor man udover at kunne købe garn til alt, hvad man kan tænke sig -  også får den mest fantastiske service, imødekommede og yderst hjælpsom.


Jeg endte med at købe den hidtil største hæklenål, jeg endnu har ejet samt fire ruller HOOOKED Zpagetti, der gerne med tiden skulle blive til et tæppe (til  gulvet).



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Tak, fordi du gav dig tid til at kommentere på mit indlæg - det sætter jeg pris på.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...